Wednesday 17 September 2014

hari ni 17 september 2014


Assalamualaikum.

nampaknya masih ada 3 bulan lagi kat maktab ni...  rasa xsabar . tapi takut pun ada. haha. so, sekarang cuti sekolah , after cuti ni hari isnin dah kena present VIVA. omggg omgggg berdebar la pulak bila fikir memandangkan sekarang dah nk habis cuti pun aku xsentuh lagi slide viva aku. mmg dh aku jangkakan kalau balik cuti kt rumah jgn harap aku nk buat keje sekolah. ahhaha adusss rezak rezak. walaupun sebelum cuti aku dah membina keazaman dan nekad yg kuat untuk menyiapkan slide viva tapi hmmmm mmg tak aaaaaaaa.... hari tu masa first ngan second day kt rumah aku ingat nk rehat2 dulu (konon) then hari ketiga bru nk wat keje tengok2 smlm duk gigih buat kek coklat yg memang xsedap  (sape jdi laki aku mmg tak bertuah dn kesian giler la dia sbb aku xreti masak hahahahaha) dan tadi pagi aku gigih pulak buat pizza....... aaaa aku xpaham apa dh jadi ngan diri aku sendiri............ TT.TT
aku rasa ni mungkin kesan dari hectic week sblm2 ni yg membuatkan aku pening kepala dan sleep less. mungkin sbb cuti sekolah jadi inilah masa untuk aku curi2 rehat sebelum hectic week hectic life datang lepas nih. okay, sebenarnya untuk sem final ni aku kena buat satu lagi projek seni. so aku rasa aku dh nekad, nak sambung balik karya fragmental aku dulu yg bertajuk "Wayang Kulit, 2012". jadi untuk projek kali ni aku bercadang nk guna kaedah fragmental, cat akrilik, isu kemanusiaan, tema wayang kulit , dan tajuknya adalah, "Bertemu Jodohnya" .  sbb apa tajuk dia mcm tu? haaa nanti aku update after siap projek ni. lagipun tajuk ni belum official lagi sbb belum dapat kelulusan dari pensyarah encik mat lagi. tapi apa2 pun aku nk buat yg ni gak sbb aku degil keras kepala.,.hahaha.


p/s: kawan2 doakan sy nk viva hari isnin niii...wuwuuu.... semoga dipermudahkan segala urusan..aminn...   +.O





No comments: